van Sydney naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Manon Smit - WaarBenJij.nu van Sydney naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Manon Smit - WaarBenJij.nu

van Sydney naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Laat ik toch maar weer eens een reisverslag in elkaar flansen na 6 weken. Na de pech met de baantjes heb ik non stop gezocht naar werk en na 3 dagen werd dat beloond. Ik verwachtte er niet zoveel van, omdat ik al zoveel tegenslagen had gehad! en het was helemaal aan de andere kant van Sydney! Maar altijd het proberen waard. We werden super aardig ontvangen, het was in een magazijn waar we internet bestellingen uit de stelling haalde en inpakten! Super simpel werk, maar ik was er rete blij mee! Ik maakte veel uren in mijn eerste 2 weken en ik kon daardoor na 4 weken al mijn reis boeken! Eindelijk. Ik heb gekozen voor een tour, omdat dat uiteindelijk goedkoper is voor mij en ik nog steeds niet super rijk ben haha! Maar ik had geen zin meer om langer te werken en ik wilde graag mijn verjaardag ergens anders vieren. Ik ga wel beide eilanden doen! Maar niet alles, op het zuider eiland ga ik de westkust doen! Dus de glaciers, de rough side haha! En dan op het noorder eiland gaan we naar Wellington, glow worm caves, auckland en de bay of islands. Daarna blijf ik zelf nog een tijdje in Auckland om het 1 en ander te zien.

Ik moest nastuurlijk afscheid nemen van de familie, ik wilde bij iedereen waar ik gebleven was langs! Maar toch besloten om dat niet te doen, ik had het zo druk en ik kom toch nog terug in Sydney! Dus wie weet, wel ben ik nog bij Ome Tom en Lyn geweest. Die hebben mij meteen overladen met gratis spullen, whahaha! Een slaapzak en een jas die 10 maten te groot is, maar ik ben er super blij mee! Ik hoef het dan tenminste niet te kopen.
Wendy en Jeff heb ik overladen met cadeautjes haha, die hebben zoveel voor mij gedaan en ik kon ze niet gen0eg bedanken!! Wendy heeft mij zelfs nog naar het vliegveld gebracht, scheelde een hoop gerompe slomp! Haha.

Ik ben eerst naar Auckland gevlogen, waar ik 1 nacht ben gebleven en daarna naar Queenstown! Een super mooi uitzicht tijdens de 2e vlucht! Ik heb alles al gezien hahaha.
Queenstown Is in het zuider eiland. Morgen ga ik naar Milford sound, een super mooi natuur gebied! En zondag begint de tour, 2 weken kamperen! Weer wat anders, ik heb er super veel zin in!

Keep you updated!!

  • 05 Maart 2015 - 16:48

    Mary:

    Hoi Manon
    Heel veel plezier in Nieuw Zeeland, je gaat weer veel mooie dingen zien.
    Groetjes uit Utrecht

  • 06 Maart 2015 - 21:24

    Manon:

    Thnx Mary!! Haha, love it already! Alleen het is hier wel een stuk kouder dan in Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 7819

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 19 Augustus 2015

Backpacken in Australië

Landen bezocht: